Delete
Ever since I stopped buying clothes and accessories, it’s a lot more quiet in my inbox. Usually I would save the newsletters to see it again, to see the offer and probably buying something from it. But they usually were newsletters from the fashion industry. So nowadays it’s easy to scroll through my inbox because everything that I receive from the fashion industry, is deleted immediately. This way I don’t get tempted and it feels great!
Are you subscribed to several newsletters and do you as I did before (screening and parking the emails for a purchase later down the line)?
****
Sinds ik gestopt ben met het kopen van kleding en accessoires, is het een stuk rustiger in mijn mailbox. Meestal probeerde ik leuke acties nog te laten staan om er later op terug te komen, de actie of aanbieding te bekijken en mogelijk iets te bestellen. Alleen het waren voornamelijk nieuwsbrieven met kleding. Tegenwoordig kan ik heel makkelijk door mijn mailbox scrollen want alles wat nu binnenkomt aan mailings van fashionketens, delete ik direct. Zo kom ik ook niet meer in de verleiding en het voelt geweldig!
Ben jij ook geabonneerd op verschillende nieuwsbrieven en doe jij hetzelfde als ik altijd deed? (Even parkeren voor een leuke aankoop)
2 reacties
Geef een reactie Reactie annuleren
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Slow living op Mrs.Stilletto met Geluk, Reizen en Duurzaamheid in de hoofdrol
Welkom op mijn slow living blog Mrs.Stilletto over
*Landelijk, groen en gelukkig leven op hoge hakken*
Vanwege mijn persoonlijke ervaring met slow living deel ik mijn slow living lifestyle artikelen op dit blog met landelijk, groen en gelukkig leven op hoge hakken in de hoofdrol.
Heb je vragen of wil je contact met mij opnemen? Mail me hier: info(at)mrsstilletto.nl
Er komen wel griezelig veel nieuwsbrieven voorbij van winkels/ketens waar ik mijn e-mailadres achterliet, maar eigenlijk verleidt me dat heel zelden tot effectief kopen. Maar ik vind het wel leuk om naar te kijken…
Ik moet zeggen dat van de 10 nieuwsbrieven ik misschien maar bij 1 getriggerd word om te kopen maar als ik er geen krijg of bekijk dan heb ik überhaupt die trigger niet. Scheelt toch he! (Hoewel het dan toch wel leuk is om naar te kijken!)